Prof. Dr. Viltė Auruškevičienė

Studijų prorektorė, Profesorė
Tel: +370 5 2123960
El. paštas: vilte.auruskeviciene@archive.ism.lt
ORCID

Prof. dr. Viltė Auruškevičienė yra ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto (ISM) studijų prorektorė.

Socialinių mokslų (vadyba ir verslo administravimas) daktaro laipsnį ji įgijo Kauno Technologijos universitete, Habilitacijos procedūrą atliko Vytauto Didžiojo universitete. ISM Senatas 2008 metais jai suteikė profesoriaus pedagoginį vardą.

Ji yra Marketing Educators’ Association (JAV) Valdybos narė ir tarptautinė direktorė Rytų ir Centrinei Europai, American Marketing Association (JAV) narė, European Marketing Academy narė, Baltic Journal of Management žurnalo redkolegijos narė.

Pagrindinės tyrimų sritys – tarpkultūrinė vartotojų elgsena ir vertės bendrakūra. Ji skaitė paskaitas Orhuso universitete (Danija), Liublianos universitete (Slovėnija), Mančesterio universitete (Jungtinė Karalystė), IPAM universitete (Portugalija). Savo mokslinių tyrimų rezultatus ji reguliariai pristato konferencijose, tokiose kaip American Marketing Association conference, Marketing Educators Association conference, European Marketing Academy conference, British Academy of Management conference.

Viltė Auruškevičienė yra laimėjusi Lietuvos Vyriausybės stipendiją tyrimams Varšuvos universitete (Lenkija), stažavosi Tokyo universitete (Japonija), laimėjo ir vadovavo dviem LMT finansuotiems mokslinių tyrimų projektams (bendras biudžetas 180 tūkst. EUR).

Viltė Auruškevičienė yra trijų sėkmingai apgintų disertacijų vadovė, ISM Vadybos krypties doktorantūros komiteto narė, doktorantūros gynimo tarybų narė (VU, VDU, ISM, KTU). Ji taip pat yra Lietuvos mokslo tarybos ekspertė, Studijų kokybės vertinimo centro ekspertė, Lietuvos universitetų Rektorių konferencijos Studijų komiteto narė, LAMA BPO valdybos narė, ISM Senato ir Generolo Jono Žemaičio Lietuvos Karo Akademijos Senato narė.

Apdovanojimai

  • Geriausios ISM metų tyrėjos apdovanojimas už mokslinių tyrimų vystymą ir jų sklaidą (2008).
  • Apdovanojimas už geriausią mokslinį pranešimą Marketingo vadybos asociacijos (MMA) konferencijoje Čikagoje (2008).
  • EmeraldLiteratiNetwork apdovanojimas už geriausią straipsnį žurnale „Baltic Journal of Management“ (2012).

Tyrimų sritys

  • Tarpkultūrinė vartotojų elgsena ir vertės bendrakūra

Mokomieji dalykai

Publikacijos

1 4 5 6
envelopephone-handsetcrosschevron-downchevron-rightchevron-right-circle