ATMOKTI I Online renginių ciklas

 

Kad vestų organizacijas į priekį, vadovams reikia žinių, tačiau ne kiekvienas pasiryžta pripažinti, kad sparčiai besikeičiančioje aplinkoje dažnai naujų žinių pritrūksta, todėl imasi vadovautis seniai išmoktomis tiesomis. Norisi greitų pokyčių ir rezultatų, norisi taupyti laiką ir bandyti tik tai, kas kažkada patikrintai veikė.


Tačiau didžiausią vertę galime sukurti tik gebėdami adaptuotis, todėl ISM Executive School kviečia vadovus ATMOKTI.


ATMOKTI, kad išmoktume, permąstytume seniai įsišaknijusias tiesas, išbandytume tai, kas ne visada patogu, tam, kad atrastume naujus kelius ir perspektyvas.

 

Todėl nuotolinių renginių cikle „ATMOKTI“ nagrinėsime tris temas: rinkodarą, pokyčius ir strategiją. Kartu su Vadovų magistrantūros modulių vadovais ir rinkos ekspertais kalbėsime apie pasenusias tiesas, išmoktas pamokas, per patirtį sukauptus tiek profesinius, tiek asmeninio požiūrio atradimus vystant verslus, keičiant jų strategijas.

 

Sausio 11 d. 18 val. Strategic Marketing

  • Doc. dr. Lineta Ramonienė – Strateginės rinkodaros modulio vadovė
  • Giedrė Ona Šileikytė - Kūrybos strategė, kūrybinės agentūros ‘autoriai’ įkūrėja
  • Raimonda Gudaitė - "Šiaulių Bankas" rinkodaros ir komunikacijos direktorė, metų CMO 2020

Sausio 23 d. 18 val. Organizacijų pokyčiai

  • Doc. dr. Olga Štangej - Organizacijų pokyčių modulio vadovė
  • Dr. Dalia Kolmatsui – “Šiaulių bankas” privačių klientų paslaugų departamento direktorė
  • Ramūnas Šaučikovas - "Bilietai.lt" CEO

Sausio 25 d. 18 val. Strateginis valdymas

  • Benas Adomavičius - Strateginio valdymo modulio vadovas
  • Tomas Balžekas - „15min“ generalinis direktorius
  • Ignas Pranskevičius - „PRO BRO“ vadovas

 

ONLINE

 

🔗 Daugiau apie ISM Vadovų magistrantūrą: https://bit.ly/3EIaPBZ

magnifiercrosschevron-downarrow-up