2022.07.07

Išsamūs ISM studentų tyrimai padėjo rasti atsakymus didžiausioms šalies įmonėms

(Ne)matoma valdyba: koks jos vaidmuo valdant krizes? 2022 09 13

2022.08.30

A.Chmieliauskas: „Organizacijos augimą stabdanti tendencija - poreikiai neatitinka turimų kompetencijų“

2022.08.22

„Kino pavasario“ vadovas A. Ramaška: „Tik stiprus lyderis gali kreiptis pagalbos“

2022.08.18
1 47 48 49 50 51 110

Verslo tyrimų metodų kurso metu, ISM antrakursiai atliko tyrimus įmonėms, pagal šių suformuluotas užduotis. Tyrimų tikslas – padėti išgryninti ir geriau suprasti tikslinę auditoriją bei jos elgseną.

 

Projekto metu vyko studentų ir įmonių susitikimai. Antrakursiai gilinosi į temą, formulavo tyrimo klausimus, detalizavo tikslinę auditoriją, gilinosi į įmonių procesus ir ateities planus. Surinkę reikalingus duomenis, atlikę interviu bei kiekybines apklausas, studentai informaciją analizavo bei pristatė įžvalgas ir rekomendacijas įmonių atstovams.

 

„MATH Scientific Skincare“, viena iš projekte dalyvavusių įmonių, pateikė studentams užduotį išsiaiškinti, kaip jaunuoliai renkasi veido odos priežiūros priemones.

 

„Studentų tyrimas padėjo mums geriau suprasti jaunimo įpročius, poreikius bei pagrindines priežastis, kurios nulemia jų pasirinkimus. Ši informacija įmonei bus itin naudinga ateityje plečiant asortimentą bei adaptuojant rinkodaros strategiją“, – sakė „MATH Scientific Skincare“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Micevičiūtė.

 

Projekto metu ISM studentai taip pat dirbo su įmonėmis „BIOK“, „Continental“, „CV-Online“, „Moody’s“, „Sustain Advisory“, „Watalook“ ir „Terra Publica“.

Verslo tyrimų metodų kurso metu, ISM antrakursiai atliko tyrimus įmonėms, pagal šių suformuluotas užduotis. Tyrimų tikslas – padėti išgryninti ir geriau suprasti tikslinę auditoriją bei jos elgseną.

 

Projekto metu vyko studentų ir įmonių susitikimai. Antrakursiai gilinosi į temą, formulavo tyrimo klausimus, detalizavo tikslinę auditoriją, gilinosi į įmonių procesus ir ateities planus. Surinkę reikalingus duomenis, atlikę interviu bei kiekybines apklausas, studentai informaciją analizavo bei pristatė įžvalgas ir rekomendacijas įmonių atstovams.

 

„MATH Scientific Skincare“, viena iš projekte dalyvavusių įmonių, pateikė studentams užduotį išsiaiškinti, kaip jaunuoliai renkasi veido odos priežiūros priemones.

 

„Studentų tyrimas padėjo mums geriau suprasti jaunimo įpročius, poreikius bei pagrindines priežastis, kurios nulemia jų pasirinkimus. Ši informacija įmonei bus itin naudinga ateityje plečiant asortimentą bei adaptuojant rinkodaros strategiją“, – sakė „MATH Scientific Skincare“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Micevičiūtė.

 

Projekto metu ISM studentai taip pat dirbo su įmonėmis „BIOK“, „Continental“, „CV-Online“, „Moody’s“, „Sustain Advisory“, „Watalook“ ir „Terra Publica“.

magnifiercrosschevron-downarrow-up