2022.07.07

Kiek organizacijos kalbų turi mokėti vadovas?

Šaltas protas ar intuicija – kaip sprendimus priima vadovai?

2022.07.07

Organizacijos stiprinimas: niekuomet nėra per anksti, tačiau gali būti per vėlu

2022.07.07

V. Akstinaitė: kaip vadovai komunikuoja skirtingose kultūrose?

2022.07.07
1 66 67 68 69 70 110

Viena svarbiausių vadovo atsakomybių – sprendimų priėmimas. Ši pozicija organizacijos lyderį įpareigoja darbuotojams padėti surasti reikalingus atsakymus ir tai daryti veikiant daugybėje skirtingų sričių – nuo finansų, strategijos, lyderystės iki personalo valdymo, rinkodaros ar organizacijos procesų bei jų skaitmenizavimo. Aukščiausiu lygiu išmanyti visus įmonės procesus itin sudėtinga užduotis, tačiau jų nesuprantančiam vadovui savo pareigą atlikti tampa labai sunku, o ilgalaikėje perspektyvoje sukelia ir itin didelių problemų pačioje organizacijoje.

 

„Natūralu, kad vadovas pirmiausia yra tam tikros srities ekspertas, tačiau vadovavimas yra susijęs su vertės kūrimu, rezultato siekimu ne asmeniškai, o drauge su kitais, juos įgalinant. Taigi, vadovo vaidmuo įpareigoja ir ieškoti žinių, padedančių giliau ir naujai suprasti įmonėje vykstančius procesus. Tam tikra prasme, jis turi gebėti kalbėti skirtingomis organizacijos kalbomis – finansų, rinkodaros, personalo….Šių kalbų būtina mokytis siekiant suprasti problemas ir uždavinius, ieškant geriausio jų sprendimo būdo ir norint būti patikimu lyderiu“, – sako doc. dr. Olga Štangej, ISM Executive School Vadovų magistrantūros programos vadovė.

 

Gebėjimas išmanyti įvairias sritis reikalingas ir vadovams, kurie dalyvauja arba ketina atsidurti prie strateginių sprendimų priėmimo ar valdybos stalo. Kaip sako ISM Executive School atstovė, dažnas karjeros laiptais pakilęs ir strateginių diskusijų epicentre atsidūręs vadovas supranta, jog lygiaverčiam bendravimui, problemų įvertinimui ir gebėjimui rasti teisingus atsakymus visos organizacijos mastu jam reikalingas platesnis matymo ir mąstymo laukas.

„Prie strateginių sprendimų stalo atsidūręs lyderis pajunta poreikį kalbėti aukščiausiosios grandies vadovų kalba ir supranta, kad tam reikia suprasti daugiau nei vieną kalbą ir plėsti temų lauką“, – sako doc. dr. O. Štangej.

 

Nors ir nėra vieno žinių paketo, leidžiančio išmanyti visas organizacijos sritis, investuodamas į savo augimą vadovas sprendimus gali priimti užtikrinčiau. Tad tobulėti siekiančiam lyderiui ISM Executive School pavasario semestre siūlo rinktis net iš šešių studijų modulių, kurių suteikiamos žinios aktualios kiekvieno vadovo darbe.

 

Digital Transformation

 

Viena iš sričių, kurią sėkmės siekiantys vadovai turi suprasti ir savo žinias gilinti jau dabar, – skaitmenizacija. Pandemija akceleravo skaitmenizacijos procesus, technologijos vystosi itin sparčiai, verslo ekosistema, klientų, darbuotojų ir partnerių poreikiai dėl vykstančių pokyčių keičiasi. Skaitmenizacija apima visas organizacijos sritis ir net jei vadovui atrodo, kad technologiniai pokyčiai jo veiklos šiuo metu tiesiogiai neliečia, skaitmenizacijos procesai organizaciją ir tiesioginę vadovo kuruojamą sritį palies netolimoje ateityje.

 

Tad skaitmenizacijos procesus suprasti ir savo žinias šioje srityje gilinti siekiantys vadovai tai padaryti gali pasirinkę ISM Executive School modulį Skaitmeninė transformacija ir verslas. Programos dalyviai modulio metu susipažins su skaitmeninių technologijų ir jų pritaikymo galimybėmis, sužinos, kaip jas sėkmingai įdiegti organizacijoje.

 

„Modulio metu siekiama perprasti skaitmeninę transformaciją nuo paprasčiausių ir greičiausiai pritaikomų metodų, įrankių, sprendinių versle, siekiant efektyvesnės veiklos, iki naujų galimybių verslo plėtrai bei augimui siekti. Šį modulį baigę vadovai po studijų gebės identifikuoti skaitmenizavimo poreikius ir galimybes savo organizacijoje, gebės formuoti skaitmenizavimo strategiją, galės koordinuoti skaitmenizavimo projektus ir numatyti finansavimo galimybes tokiems projektams teikti“, – sako doc. dr. O. Štangej.

 

Strategic Marketing

 

Organizacijos dėmesys rinkodarai neretai reiškia sėkmingą kompanijos augimą, pelno didinimą ir naujų klientų pritraukimą. Čia priimami sprendimai susiję ne tik su teisingu žinutės, prekės, paslaugos iškomunikavimu, tačiau su vertės kūrimu. Tad į rinkodaros skyriuje priimamus sprendimus neretai turi įsitraukti ir pats organizacijos vadovas, nes žinių trūkumas gali sąlygoti netikslius bei abejotinus sprendimus.

 

Apie sėkmę akceleruojančius rinkodaros įrankius daugiau sužinoti galima atnaujintame ISM modulyje Strateginė rinkodara. Programos metu vadovai susipažins su naujausiomis rinkodaros teorijomis, taikys modernias technikas praktinėse situacijose, analizuos realius atvejus. Programos dalyviai fokusuosis į strateginės rinkodaros elementus – vartotojų perspektyvą, prekių ženklus, naujų produktų kūrimą, rinkodaros kompleksą bei rinkodaros ir pardavimų sąsajas.

 

Lyderystės modulis

 

Lyderio vaidmuo svarbus visada – vadovas brėžia tikslą, sutelkia komandą, tampa pavyzdžiu, užtikrina, kad būtų pasiektas rezultatas. ISM Executive School Lyderystės modulio metu vadovai pažins skirtingus lyderystės tipus, jų privalumus ir trūkumus; įgis kompetencijas, leisiančias suformuoti lyderio–sekėjo santykį, gebės kurti viziją, prasmę darbuotojams ir kt.

 

„Į šio modulio kelionę leidęsi vadovai išmoksta įsiklausyti į save ir kitus, perpranta, įgunda rinktis bei pasitelkti skirtingus lyderystės būdus. Programą baigę vadovai neretai įvardija supratę autentiškos lyderystės svarbą ir akcentuoja modulio metu įvykusią vidinę transformaciją, kuri tuo pačiu keičia ir bendravimą su žmonėmis“, – sako doc. dr. O. Štangej.

 

Verslo procesų valdymo modulis

 

Šį pavasarį vadovai kviečiami studijuoti ir itin lauktame modulyje Verslo procesų valdymas. Analizė per procesus yra vienas iš efektyviausių būdų siekiant pakeisti chaotiškus, istoriškai susiklosčiusius procesus. Didesnis našumas, augantys pardavimai, laimingi darbuotojai ir klientai – įprasti procesų tobulinimo rezultatai.

 

„Augant konkurencijai, išlieka tik efektyviausiai veikiančios bendrovės, tad verslo procesų valdymas sparčiai vystosi ir Lietuvoje, ir visame pasaulyje. Verslo procesų valdymo modulis vadovams suteikia galimybę pasižiūrėti į savo organizaciją iš šalies, peržiūrėti vadovo vaidmenį, rasti atsakymus, kaip į procesų tobulinimą įtraukti žmones, automatizuoti ir pritaikyti procesus robotams. Modulis vadovams padeda suprasti, ar jų organizacijos rutinos yra palankios projektams, strategijai įgyvendinti“, – sako doc. dr. O. Štangej.

 

Finance and Managerial Decision Making: creating Value

 

Įvairaus lygmens ir sričių vadovai, savo karjerą pradėję nuo konkrečios srities specialisto (pardavimų, teisės, rinkodaros, plėtros, gamybos, technologijų) pareigų, augant atsakomybėms neretai ima stokoti finansinių žinių sprendimams priimti. ISM Executive School modulis Finansai valdymo sprendimuose: vertės kūrimas atliepia šių vadovų poreikį gauti esmines finansų valdymo žinias, kartu gilinant kaštų analizės įgūdžius, vėliau juos integruojant į investicinių projektų vertinimo ir verslo vertės didinimo sprendimus.

 

Šio modulio dalyviai įgauna konkrečius įrankius, išmoksta užduoti teisingus klausimus ir gauti atsakymus apie produktų savikainą, pelningumą, įmonės pinigų srautus, investicijų poreikį, atsiperkamumą, priimtų sprendimų poveikį verslo vertei. Visa tai vadovams leidžia operatyviau įvertinti pokyčių įtaką įmonės finansiniams rezultatams, užtikrinant įmonės gyvybingumą ir verslo vertės kūrimą net ir sudėtingu neapibrėžtumo laikotarpiu.

 

Strategic Management

 

Verslo strategija nubrėžia kompanijos kryptį, tikslus ir užtikrina, kad visa organizacija tikslingai judėtų jų įgyvendinimo link. Kompanijos, kurios sąmoningai neformuoja strategijos, rizikuoja patirtį nesėkmę, mat tokioje įmonėje dažniausiai trūksta vieningo požiūrio į misiją, viziją ir tikslus, organizacijos resursai naudojami neefektyviai, ne visuomet aiški organizacijos struktūra, stringa vidinė komunikacija.

 

Vadovus, siekiančius gebėti kurti, vystyti ir įgyvendinti ilgalaikes verslo strategijas bei išskirtiniais rezultatais pasižyminčią organizaciją, ISM kviečia į Strateginio valdymo modulį.

 

„Modulio dalyviai analizuos visas pagrindines strateginio valdymo dalyko turinį sudarančias lauko sritis: nuo strateginio mąstymo bei strategijos kūrimo iki jos įgyvendinimo. Atsižvelgiant į esamą situaciją, modulis vadovams tampa ypač gera galimybe apgalvoti, apsvarstyti, peržiūrėti ilgalaikę strategiją neapibrėžtumo sąlygomis“, – sako dr. O. Štangej.

 

ISM Executive School vienija vieną didžiausių vadovų bendruomenių Lietuvoje. Studijos pritaikytos vadovo dienotvarkei: paskaitos vyksta savaitgaliais, du kartus per mėnesį, tarp modulių galima daryti pertrauką.

 

Priėmimas į ISM Executive School jau vyksta. Daugiau ČIA.

Viena svarbiausių vadovo atsakomybių – sprendimų priėmimas. Ši pozicija organizacijos lyderį įpareigoja darbuotojams padėti surasti reikalingus atsakymus ir tai daryti veikiant daugybėje skirtingų sričių – nuo finansų, strategijos, lyderystės iki personalo valdymo, rinkodaros ar organizacijos procesų bei jų skaitmenizavimo. Aukščiausiu lygiu išmanyti visus įmonės procesus itin sudėtinga užduotis, tačiau jų nesuprantančiam vadovui savo pareigą atlikti tampa labai sunku, o ilgalaikėje perspektyvoje sukelia ir itin didelių problemų pačioje organizacijoje.

 

„Natūralu, kad vadovas pirmiausia yra tam tikros srities ekspertas, tačiau vadovavimas yra susijęs su vertės kūrimu, rezultato siekimu ne asmeniškai, o drauge su kitais, juos įgalinant. Taigi, vadovo vaidmuo įpareigoja ir ieškoti žinių, padedančių giliau ir naujai suprasti įmonėje vykstančius procesus. Tam tikra prasme, jis turi gebėti kalbėti skirtingomis organizacijos kalbomis – finansų, rinkodaros, personalo….Šių kalbų būtina mokytis siekiant suprasti problemas ir uždavinius, ieškant geriausio jų sprendimo būdo ir norint būti patikimu lyderiu“, – sako doc. dr. Olga Štangej, ISM Executive School Vadovų magistrantūros programos vadovė.

 

Gebėjimas išmanyti įvairias sritis reikalingas ir vadovams, kurie dalyvauja arba ketina atsidurti prie strateginių sprendimų priėmimo ar valdybos stalo. Kaip sako ISM Executive School atstovė, dažnas karjeros laiptais pakilęs ir strateginių diskusijų epicentre atsidūręs vadovas supranta, jog lygiaverčiam bendravimui, problemų įvertinimui ir gebėjimui rasti teisingus atsakymus visos organizacijos mastu jam reikalingas platesnis matymo ir mąstymo laukas.

„Prie strateginių sprendimų stalo atsidūręs lyderis pajunta poreikį kalbėti aukščiausiosios grandies vadovų kalba ir supranta, kad tam reikia suprasti daugiau nei vieną kalbą ir plėsti temų lauką“, – sako doc. dr. O. Štangej.

 

Nors ir nėra vieno žinių paketo, leidžiančio išmanyti visas organizacijos sritis, investuodamas į savo augimą vadovas sprendimus gali priimti užtikrinčiau. Tad tobulėti siekiančiam lyderiui ISM Executive School pavasario semestre siūlo rinktis net iš šešių studijų modulių, kurių suteikiamos žinios aktualios kiekvieno vadovo darbe.

 

Digital Transformation

 

Viena iš sričių, kurią sėkmės siekiantys vadovai turi suprasti ir savo žinias gilinti jau dabar, – skaitmenizacija. Pandemija akceleravo skaitmenizacijos procesus, technologijos vystosi itin sparčiai, verslo ekosistema, klientų, darbuotojų ir partnerių poreikiai dėl vykstančių pokyčių keičiasi. Skaitmenizacija apima visas organizacijos sritis ir net jei vadovui atrodo, kad technologiniai pokyčiai jo veiklos šiuo metu tiesiogiai neliečia, skaitmenizacijos procesai organizaciją ir tiesioginę vadovo kuruojamą sritį palies netolimoje ateityje.

 

Tad skaitmenizacijos procesus suprasti ir savo žinias šioje srityje gilinti siekiantys vadovai tai padaryti gali pasirinkę ISM Executive School modulį Skaitmeninė transformacija ir verslas. Programos dalyviai modulio metu susipažins su skaitmeninių technologijų ir jų pritaikymo galimybėmis, sužinos, kaip jas sėkmingai įdiegti organizacijoje.

 

„Modulio metu siekiama perprasti skaitmeninę transformaciją nuo paprasčiausių ir greičiausiai pritaikomų metodų, įrankių, sprendinių versle, siekiant efektyvesnės veiklos, iki naujų galimybių verslo plėtrai bei augimui siekti. Šį modulį baigę vadovai po studijų gebės identifikuoti skaitmenizavimo poreikius ir galimybes savo organizacijoje, gebės formuoti skaitmenizavimo strategiją, galės koordinuoti skaitmenizavimo projektus ir numatyti finansavimo galimybes tokiems projektams teikti“, – sako doc. dr. O. Štangej.

 

Strategic Marketing

 

Organizacijos dėmesys rinkodarai neretai reiškia sėkmingą kompanijos augimą, pelno didinimą ir naujų klientų pritraukimą. Čia priimami sprendimai susiję ne tik su teisingu žinutės, prekės, paslaugos iškomunikavimu, tačiau su vertės kūrimu. Tad į rinkodaros skyriuje priimamus sprendimus neretai turi įsitraukti ir pats organizacijos vadovas, nes žinių trūkumas gali sąlygoti netikslius bei abejotinus sprendimus.

 

Apie sėkmę akceleruojančius rinkodaros įrankius daugiau sužinoti galima atnaujintame ISM modulyje Strateginė rinkodara. Programos metu vadovai susipažins su naujausiomis rinkodaros teorijomis, taikys modernias technikas praktinėse situacijose, analizuos realius atvejus. Programos dalyviai fokusuosis į strateginės rinkodaros elementus – vartotojų perspektyvą, prekių ženklus, naujų produktų kūrimą, rinkodaros kompleksą bei rinkodaros ir pardavimų sąsajas.

 

Lyderystės modulis

 

Lyderio vaidmuo svarbus visada – vadovas brėžia tikslą, sutelkia komandą, tampa pavyzdžiu, užtikrina, kad būtų pasiektas rezultatas. ISM Executive School Lyderystės modulio metu vadovai pažins skirtingus lyderystės tipus, jų privalumus ir trūkumus; įgis kompetencijas, leisiančias suformuoti lyderio–sekėjo santykį, gebės kurti viziją, prasmę darbuotojams ir kt.

 

„Į šio modulio kelionę leidęsi vadovai išmoksta įsiklausyti į save ir kitus, perpranta, įgunda rinktis bei pasitelkti skirtingus lyderystės būdus. Programą baigę vadovai neretai įvardija supratę autentiškos lyderystės svarbą ir akcentuoja modulio metu įvykusią vidinę transformaciją, kuri tuo pačiu keičia ir bendravimą su žmonėmis“, – sako doc. dr. O. Štangej.

 

Verslo procesų valdymo modulis

 

Šį pavasarį vadovai kviečiami studijuoti ir itin lauktame modulyje Verslo procesų valdymas. Analizė per procesus yra vienas iš efektyviausių būdų siekiant pakeisti chaotiškus, istoriškai susiklosčiusius procesus. Didesnis našumas, augantys pardavimai, laimingi darbuotojai ir klientai – įprasti procesų tobulinimo rezultatai.

 

„Augant konkurencijai, išlieka tik efektyviausiai veikiančios bendrovės, tad verslo procesų valdymas sparčiai vystosi ir Lietuvoje, ir visame pasaulyje. Verslo procesų valdymo modulis vadovams suteikia galimybę pasižiūrėti į savo organizaciją iš šalies, peržiūrėti vadovo vaidmenį, rasti atsakymus, kaip į procesų tobulinimą įtraukti žmones, automatizuoti ir pritaikyti procesus robotams. Modulis vadovams padeda suprasti, ar jų organizacijos rutinos yra palankios projektams, strategijai įgyvendinti“, – sako doc. dr. O. Štangej.

 

Finance and Managerial Decision Making: creating Value

 

Įvairaus lygmens ir sričių vadovai, savo karjerą pradėję nuo konkrečios srities specialisto (pardavimų, teisės, rinkodaros, plėtros, gamybos, technologijų) pareigų, augant atsakomybėms neretai ima stokoti finansinių žinių sprendimams priimti. ISM Executive School modulis Finansai valdymo sprendimuose: vertės kūrimas atliepia šių vadovų poreikį gauti esmines finansų valdymo žinias, kartu gilinant kaštų analizės įgūdžius, vėliau juos integruojant į investicinių projektų vertinimo ir verslo vertės didinimo sprendimus.

 

Šio modulio dalyviai įgauna konkrečius įrankius, išmoksta užduoti teisingus klausimus ir gauti atsakymus apie produktų savikainą, pelningumą, įmonės pinigų srautus, investicijų poreikį, atsiperkamumą, priimtų sprendimų poveikį verslo vertei. Visa tai vadovams leidžia operatyviau įvertinti pokyčių įtaką įmonės finansiniams rezultatams, užtikrinant įmonės gyvybingumą ir verslo vertės kūrimą net ir sudėtingu neapibrėžtumo laikotarpiu.

 

Strategic Management

 

Verslo strategija nubrėžia kompanijos kryptį, tikslus ir užtikrina, kad visa organizacija tikslingai judėtų jų įgyvendinimo link. Kompanijos, kurios sąmoningai neformuoja strategijos, rizikuoja patirtį nesėkmę, mat tokioje įmonėje dažniausiai trūksta vieningo požiūrio į misiją, viziją ir tikslus, organizacijos resursai naudojami neefektyviai, ne visuomet aiški organizacijos struktūra, stringa vidinė komunikacija.

 

Vadovus, siekiančius gebėti kurti, vystyti ir įgyvendinti ilgalaikes verslo strategijas bei išskirtiniais rezultatais pasižyminčią organizaciją, ISM kviečia į Strateginio valdymo modulį.

 

„Modulio dalyviai analizuos visas pagrindines strateginio valdymo dalyko turinį sudarančias lauko sritis: nuo strateginio mąstymo bei strategijos kūrimo iki jos įgyvendinimo. Atsižvelgiant į esamą situaciją, modulis vadovams tampa ypač gera galimybe apgalvoti, apsvarstyti, peržiūrėti ilgalaikę strategiją neapibrėžtumo sąlygomis“, – sako dr. O. Štangej.

 

ISM Executive School vienija vieną didžiausių vadovų bendruomenių Lietuvoje. Studijos pritaikytos vadovo dienotvarkei: paskaitos vyksta savaitgaliais, du kartus per mėnesį, tarp modulių galima daryti pertrauką.

 

Priėmimas į ISM Executive School jau vyksta. Daugiau ČIA.

magnifiercrosschevron-downarrow-up