2022.07.07

Online diskusija „Strateginė rinkodara: organizacijos augimo variklis?“

Admission to ISM Doctoral Programme in Economics with a Targeted Scholarship for Sustainability Research

2022.09.13

„Omberg Group“ vadovė D. Andrulionienė: „Daugiausia rizikų vadovo darbe – žmonės ir jų vadyba“

2022.09.12

D. Misiūnas: Taigi, Jūs norite būti nepriklausomu valdybų nariu?

2022.09.09
1 44 45 46 47 48 110

 

Nors organizacijų augimo galimybės beribės, tačiau priemonės joms pasiekti gali būti ribotos, jei organizacijoje trūksta globalaus požiūrio ir vartotojo perspektyvos. Tad ar strateginė rinkodara gali būti pagrindinis organizacijos augimo variklis?

 

Kokias verslo problemas gali išspręsti strateginė rinkodara? Kiek organizacijos vadovas turi būti įsitraukęs į rinkodaros veiklą, kad ši būtų efektyvi ir duotų norimus rezultatus? Ką daryti, kad organizacijoje priimami sprendimai būtų grįsti vadovaujantis rinkodaros principais?
„ISM Executive School“ kviečia pasikalbėti su rinkos ekspertais ir pasidalinti patirtimi bei įžvalgomis, kaip įgalinti rinkodaros funkciją, kad ši taptų jūsų organizacijos augimo varikliu.

 

Diskusiją moderuos: Doc. Dr. Lineta Ramonienė, ISM Executive School Strateginės Rinkodaros modulio vadovė

 

Įžvalgomis dalinsis:

 

Toma Sabaliauskienė, NORD SECURITY, CMO
Lukas Yla, BOLT, Head of New Mobility, buvęs CITYBEE CEO ir CMO
Rima Olberkytė-Stankus, OMD, CEO, buvusi įvairių organizacijų CMO

 

Diskusija įvyks: gruodžio 14 d. 12:00 val., ONLINE

 

Prisijunkite prie išskirtinės vadovų bendruomenės Lietuvoje! Daugiau apie studijas HERE.

 

Nors organizacijų augimo galimybės beribės, tačiau priemonės joms pasiekti gali būti ribotos, jei organizacijoje trūksta globalaus požiūrio ir vartotojo perspektyvos. Tad ar strateginė rinkodara gali būti pagrindinis organizacijos augimo variklis?

 

Kokias verslo problemas gali išspręsti strateginė rinkodara? Kiek organizacijos vadovas turi būti įsitraukęs į rinkodaros veiklą, kad ši būtų efektyvi ir duotų norimus rezultatus? Ką daryti, kad organizacijoje priimami sprendimai būtų grįsti vadovaujantis rinkodaros principais?
„ISM Executive School“ kviečia pasikalbėti su rinkos ekspertais ir pasidalinti patirtimi bei įžvalgomis, kaip įgalinti rinkodaros funkciją, kad ši taptų jūsų organizacijos augimo varikliu.

 

Diskusiją moderuos: Doc. Dr. Lineta Ramonienė, ISM Executive School Strateginės Rinkodaros modulio vadovė

 

Įžvalgomis dalinsis:

 

Toma Sabaliauskienė, NORD SECURITY, CMO
Lukas Yla, BOLT, Head of New Mobility, buvęs CITYBEE CEO ir CMO
Rima Olberkytė-Stankus, OMD, CEO, buvusi įvairių organizacijų CMO

 

Diskusija įvyks: gruodžio 14 d. 12:00 val., ONLINE

 

Prisijunkite prie išskirtinės vadovų bendruomenės Lietuvoje! Daugiau apie studijas HERE.

magnifiercrosschevron-downarrow-up