2022.07.07

Online diskusija „Strateginė rinkodara: organizacijos augimo variklis?“

Aukščiausio lygio Lietuvos ir Norvegijos vadovai įvardijo, kaip chaoso laikmečiu kuria atsparius verslus

2022.07.07

Keturi aukščiausiojo lygio vadovų patarimai atsigauti siekiančiam verslui

2022.07.07

Aukščiausiojo lygio vadovė iš Norvegijos: Lietuvos darbuotojai laimingesni nei norvegai, tačiau daug ką nutyli

2022.07.07
1 65 66 67 68 69 110

 

Nors organizacijų augimo galimybės beribės, tačiau priemonės joms pasiekti gali būti ribotos, jei organizacijoje trūksta globalaus požiūrio ir vartotojo perspektyvos. Tad ar strateginė rinkodara gali būti pagrindinis organizacijos augimo variklis?

 

Kokias verslo problemas gali išspręsti strateginė rinkodara? Kiek organizacijos vadovas turi būti įsitraukęs į rinkodaros veiklą, kad ši būtų efektyvi ir duotų norimus rezultatus? Ką daryti, kad organizacijoje priimami sprendimai būtų grįsti vadovaujantis rinkodaros principais?
„ISM Executive School“ kviečia pasikalbėti su rinkos ekspertais ir pasidalinti patirtimi bei įžvalgomis, kaip įgalinti rinkodaros funkciją, kad ši taptų jūsų organizacijos augimo varikliu.

 

Diskusiją moderuos: Doc. Dr. Lineta Ramonienė, ISM Executive School Strateginės Rinkodaros modulio vadovė

 

Įžvalgomis dalinsis:

 

Toma Sabaliauskienė, NORD SECURITY, CMO
Lukas Yla, BOLT, Head of New Mobility, buvęs CITYBEE CEO ir CMO
Rima Olberkytė-Stankus, OMD, CEO, buvusi įvairių organizacijų CMO

 

Diskusija įvyks: gruodžio 14 d. 12:00 val., ONLINE

 

Prisijunkite prie išskirtinės vadovų bendruomenės Lietuvoje! Daugiau apie studijas HERE.

 

Nors organizacijų augimo galimybės beribės, tačiau priemonės joms pasiekti gali būti ribotos, jei organizacijoje trūksta globalaus požiūrio ir vartotojo perspektyvos. Tad ar strateginė rinkodara gali būti pagrindinis organizacijos augimo variklis?

 

Kokias verslo problemas gali išspręsti strateginė rinkodara? Kiek organizacijos vadovas turi būti įsitraukęs į rinkodaros veiklą, kad ši būtų efektyvi ir duotų norimus rezultatus? Ką daryti, kad organizacijoje priimami sprendimai būtų grįsti vadovaujantis rinkodaros principais?
„ISM Executive School“ kviečia pasikalbėti su rinkos ekspertais ir pasidalinti patirtimi bei įžvalgomis, kaip įgalinti rinkodaros funkciją, kad ši taptų jūsų organizacijos augimo varikliu.

 

Diskusiją moderuos: Doc. Dr. Lineta Ramonienė, ISM Executive School Strateginės Rinkodaros modulio vadovė

 

Įžvalgomis dalinsis:

 

Toma Sabaliauskienė, NORD SECURITY, CMO
Lukas Yla, BOLT, Head of New Mobility, buvęs CITYBEE CEO ir CMO
Rima Olberkytė-Stankus, OMD, CEO, buvusi įvairių organizacijų CMO

 

Diskusija įvyks: gruodžio 14 d. 12:00 val., ONLINE

 

Prisijunkite prie išskirtinės vadovų bendruomenės Lietuvoje! Daugiau apie studijas HERE.

magnifiercrosschevron-downarrow-up