Tapk rinkodaros ekspertu! Tau dėstys akademikai-praktikai iš viso pasaulio. Išmoksi parengti rinkodaros strategiją nuo rinkos analizės bei pozicionavimo, iki efektyvaus rinkodaros plano.
Tai geriausiai vertinama rinkodaros krypties studijų programa Lietuvoje tarp magistrantūros ir bakalauro studijų programų (SKVC, 2021 m.).
Praktinių studijų metodas ISM universitete Zsofia padėjo išsiugdyti esminius projektų valdymo, turinio kūrimo vartotojams, strateginių trumpų rengimo ir kitus įgūdžius.
Vidutiniškai tris kartus per savaitę darbo dienomis 18:00 – 21:15 val.
Verslo vadybos magistras
120 ECTS
ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros absolventės atsiliepimas
02:04
Trumpai
Programos išskirtinumai
Fokusas į rinkodarą
Fokusas į lyderystę rinkodaros srityje, vartotojo elgsenos supratimą, rinkodaros tyrimus ir vertės analizę bei stiprių prekių ženklų kūrimą.
Analitinis požiūris į rinkodarą ir pardavimus
Išmoksi analitiškai vertinti įvairias marketingo ir pardavimų situacijas
Sukurta kartu su BI Norwegian Business School
Programa sukurta kartu su BI Norwegian Business School – 2-ąja pagal dydį verslo mokykla Europoje, turinčią „Triple Crown“ akreditaciją.
Naujausi metodai ir priemonės
Taikomi naujausi neurorinkodaros ir skaitmeninės rinkodaros metodai ir priemonės.
Ši programa įgalins jus ta pačia kalba bendrauti su geriausiais rinkodaros profesionalais visame pasaulyje, jūsų ambicijas pavers realybe ir suteiks jūsų atkaklumui prasmės. Programa apima platų spektrą – nuo vartotojų elgsenos suvokimo iki jos matavimo įsisavinimo ir šių įžvalgų panaudojimo kuriant naujus produktus ir efektyvias rinkodaros kampanijas. Studijuodami Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programoje būsite industrijos priekyje.
#SignatureCourses
Integruotos rinkodaros komunikacijos kursas moko strategiškai jungti visus rinkodaros kampanijos elementus į galingą ir vieningą žinutę bei pasiekti didžiausią poveikį.
Kursas gilina studentų rinkodaros žinias, jo metu narstomos skaitmeninės ir socialinės medijos strategijos iš prekės ženklo perspektyvos. Įgyjami įgūdžiai valdyti skaitmeninį turinį, didinti socialinių medijų įtaką, naudotis native ads ir virusine rinkodara. Mokoma prekės ženklų galios perkėlimo vartotojams ir veiksmingo auditorijos įtraukimo. Analizuojama, kaip socialinės medijos dera su kitais skaitmeninės rinkodaros būdais. Kurso tikslas – suteikti jums praktinių įgūdžių sėkmingai veikti šiuolaikinės rinkodaros aplinkoje.
Paslaugų rinkodara moko suprasti, kaip įmonės teikia paslaugas, pavyzdžiui, bankininkystės, sveikatos priežiūros ar aptarnavimo jūsų mėgstamoje kavinėje. Įdomu tai, kad paslaugų teikimas skiriasi nuo produktų pardavimo. Šio kurso metu sužinosite, kaip megzti tvirtus ryšius su klientais ar ištaisyti kylančius nemalonumus ir kaip tokiais įgūdžiais naudotis bet kur pasaulyje. Tai praktinis kursas, kuriame dirbsite su realiais verslo atvejais ir diskutuosite. Įgysite įrankius, padėsiančius sėkmingai įvaldyti paslaugų rinkodarą.
Tavo studijos
Programos struktūra
Nežinai ar studijų programa tau tiks? Ją galėsi pakeisti po 1 metų!
Semestrai
1
2
3
4
Ką išmoksiu?
Sužinosi, kaip parduodamos paslaugos, akcentuojant esminį skirtumą tarp paslaugų ir gaminių rinkodaros.
Sužinosi, kad korporacijos yra atsakingos už visas suinteresuotąsias šalis, o ne tik už akcijų vertės didinimą. Todėl įmonės socialinės atsakomybės (ĮSA) ir darnaus vystymosi veiksniai bus aptariami tarptautiniame ir tarpkultūriniame kontekste.
Susipažinsi su įvairiais rinkodaros tyrimų metodais ir praktikomis, taip pat sužinosi apie šios srities tendencijas kaip neurorinkodaros tyrimus ir dirbtinio intelekto naudojimą tyrimuose.
Sužinosi, kaip integruotos rinkodaros komunikacijos dera bendrame rinkodaros kontekste ir rinkodaros strategija, taip pat suprasite, kaip komunikacijos procesas dera su vartotojų elgsena ir kaip ją veikia. Didelis dėmesys bus skiriamas vartotojų sprendimų priėmimo procesui.
Gilinsies į pasaulio vartotojų mąstyseną, išmoksi suprasti pagrindines vartotojų elgsenos tendencijas ir aptarsi vartotojų elgsenos ypatumus tarptautiniame kontekste.
Įgysi reikiamų žinių ir įgūdžių, padėsiančių sukurti stiprius prekių ženklus, sėkmingai juos pozicionuoti ir įgyti konkurencinį pranašumą pasaulinėje rinkoje. Daug dėmesio bus skiriama praktinei prekių ženklų analizės, vertinimo ir valdymo veiklai.
Sužinosi, kaip įvertinti ir valdyti klientui kuriamą vertę, leidžiančią padidinti pelningą verslo augimą, ir kaip pasiekti aukštesnį įmonės atsakomybės už klientui kuriamą vertę lygį.
Susipažinsi su moderniomis finansų valdymo programomis, leidžiančiomis maksimaliai padidinti įmonės vertę. Nagrinėjamos temos: vertinimas, investavimo metodai, pinigų srautų vertinimas ir įvairūs rizikos valdymo aspektai.
Studijuosi skaitmeninės rinkodaros ir socialinės žiniasklaidos reiškinius. Didžiausias dėmesys bus skiriamas temoms, kurios yra itin svarbios siekiant išnaudoti socialinės žiniasklaidos poveikį, pavyzdžiui: turinio valdymas, dalyvavimas socialinėje žiniasklaidoje, rinkodara mobiliaisiais įrenginiais, ar plačioji rinkodara.
Įvertinsi esamo verslo modelio naujoviškumą ir nuoseklumą, sukursite naują įmonės verslo modelį ir pritaikysite portfelio logiką kelių įmonės naujovių projektų ištekliams paskirstyti.
Analizuosi išsivysčiusias ir besivystančias ekonomikas; nagrinėsi konkurencingumą įvairiais lygmenimis, t. y. valstybių, subnacionalinių vienetų, tokių kaip valstijos ar provincijos, konkrečių grupių ir kaimyninių šalių lygmeniu. Visa tai atliksi studijuodami konkurencingumo mikroekonomikos kursą, kuris yra išskirtinis magistrantūros studijų kursas, parengtas bendradarbiaujant su prof. M. Porteriu ir jo kolegomis iš Harvardo verslo mokyklos (angl. HBS).
Kurso metu artėsi link magistrantūros studijų kelionės pabaigos ir pradėsi rengti magistro darbą.
Su ekspertų ir magistro darbo vadovo pagalba įprasminsi jau įgytas žinias ir įgūdžius, atlikdamas mokslinį tyrimą ir jo rezultatais prisidėdamas prie žinių tobulinimo ir dalijimosi studijų srityje
Kokiose srityse įgysiu ekspertiškumo baigęs šią programą?
Išmoksi įvertinti strateginį rinkodaros proceso pobūdį ir svarbą.
Sužinosi, kaip kurti verslo strategiją, pasitelkiant klientų įžvalgas ir konkurentų analizę.
Išmoksi sukurti prekių ženklo strategiją ir pozicionavimą.
Mokydamasis pagal tikslias ir tinkamos struktūros mokymo sistemas įgysi strateginių įgūdžių, kurie padės prisitaikyti besikeičiančioje aplinkoje ir joje išlikti.
Šią tarptautinės magistrantūros programą pasirinkau dėl to, kad rinkodaros sritis itin dinamiška ir nuolat besikeičianti. Studijos ISM universitete suteikė man puikių skaitmeninės rinkodaros įgūdžių ir išmokė situaciją visada matyti iš platesnės perspektyvos.
Norint pateikti paraišką studijoms ISM Vadybos ir ekonomikos universitete, tai galima padaryti tris kartus per metus išankstinio, pagrindinio ir papildomo priėmimo metu