„Į „Švietimo lyderystės“ studijas stojau tikėdamasi auginti pasitikėjimą savimi ir įkvėpti kitus pokyčiams, norui tobulėti. Studijos dar tik prasidėjo, tačiau jau dabar galiu pasakyti, kad per šį kelių mėnesių laiką sustiprinau savo strateginio mąstymo, pokyčių valdymo ir vadovavimo žmonėms kompetencijas. Be viso to, čia sutikau profesionalius dėstytojus ir kolegas, iš kurių taip pat mokausi kasdien.“
Ramunė Čigienė
Biržų lopšelio-darželio „Drugelis“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui
„Kiekvienam švietimo lyderiui rekomenduoju ISM „Švietimo lyderystės“ studijas. Laikas šioje programoje išplečia supratimą, kas yra švietimas ir švietimo vadovas, čia stiprinamos lyderystės ir vadybos kompetencijos. Tam, kad mūsų švietimo bendruomenė turėtų stiprius švietimo lyderius, tai yra labai reikalinga.“
Mindaugas Malcevičius
Šiaulių „Sandoros“ progimnazijos pavaduotojas ugdymui
„Kiekvienas švietimietis turi būti profesionalas, o „Švietimo lyderystės“ studijos padeda tai užtikrinti. Čia susirenka švietimo lyderiai iš visos Lietuvos, todėl džiaugiuosi galimybe pažinti kitus švietimiečius ir su jais bendradarbiauti.“
Brigita Miežiūnienė
Vilniaus „Ryto“ progimnazijos mokytoja
„Pedagogikos studijose man itin trūko vadybinių žinių, todėl šias kompetencijas tikiuosi sustiprinti „Švietimo lyderystės“ studijose. Pasaulyje nuolat vyksta pokyčiai, keičiasi vaikų ir jų tėvų poreikiai, diegiamos inovacijos, todėl ši programa, siekiant tvirtai jaustis šių pokyčių metu, švietimo atstovams labai reikalinga. Be viso to, studijose atradau stiprią, motyvuotą bendruomenę iš visos Lietuvos, kuri skatina siekti daugiau.“
Rasa Vaisietienė
Druskininkų lopšelio-darželio „Žibutė“ direktorė
„Šiandien girdime, kad švietimo laukia dideli pokyčiai. Norisi būti ne vien tik tų pokyčių dalimi, bet ir pačiai juos inicijuoti. „Švietimo lyderystės“ studijos suteikia galimybę mokytis, tobulėti. Jos buria bendraminčius, atveria kelius į dalijimąsi, diskusijas, patirties sklaidą, ragina kurti inovatyvią, atvirą, pažangią švietimo sistemą. Tai, ką čia išgirstame ir išmokstame, praturtina ir mus, ir mūsų organizacijas."
Dovilė Bisigirskienė
Jonavos Raimundo Samulevičiaus progimnazijos vyresnioji lietuvių kalbos mokytoja
„Švietimo lyderystė“ yra kažkas nerealaus. Čia studijuoti atėjau, nes man svarbu lygiagrečiai žengti su besikeičiančiu pasauliu. Man svarbu suprasti pokyčius ir būti jiems pasiruošus. Šiose studijose matau daug vertės ir naudos. Jau pirmųjų paskaitų metu išgirdau man aktualią informaciją, čia daug praktikos, todėl daug dalykų galima išbandyti realiai.
Vita Melėnienė
Naujosios Akmenės Ramučių gimnazijos mokytoja
Studijų pradžia visiškai pateisino mano lūkesčius. Džiugina tiksliai sustyguoti organizaciniai procesai, įdomios, kryptingos, įtaigios paskaitos ir, svarbiausia, dėstytojai – savo srities profesionalai. Studijos suteikia žinių, motyvuoja, įgalina veikti ir prisidėti kuriant vertę savo bendruomenėje. Tikiu, jog ISM „Švietimo lyderystės“ programa daro realų, teigiamą poveikį mūsų šalies švietimo sistemai.
Vaida Apšegienė
Radviliškio Vaižganto progimnazijos direktoriaus pavaduotoja
Studijose įgytos žinios padėjo esamą patirtį susisteminti, pagilinti ir – kas svarbiausia – pagrįsti moksliniais įrodymais. Tai leidžia mano kasdieniame darbe greičiau priimti pasiteisinančius sprendimus, sėkmingiau ugdyti vidurinės grandies vadovus, plėtoti savo organizacijoje įrodymais grįstą kultūrą.
Šios studijos – itin retas mūsų šalyje fenomenas, kai drauge mokosi, diskutuoja ir veikia visų švietimo sektorių ir švietimo valdymo institucijų atstovai, ieškoma pačių geriausių sprendimų esantiems iššūkiams švietime, auginamas profesinio solidarumo ir atsakomybės vienų už kitus jausmas.
Gražina Kaklauskienė
Švietimo mainų paramos fondo direktoriaus pavaduotoja
Senolių išmintis mums sako, kad mokslo ant pečių nenešiosi, taigi noriu mokytis. Mes mokomės ISM tam, kad kurtume pokyčius vardan žmogaus kokybiško mokymosi bei gerovės, kad besimokantis žmogus pajustų poveikį. Pokyčius jau matau ne tik savyje, bet ir savo mokykloje. Kiekvienas mokymosi etapas buvo reikšmingas, kiekviena mokymosi minutė buvo labai svarbi. Tai, ko išmokau čia, yra tikrai didelė vertybė.
Živilė Skinulytė Zylė
Direktoriaus pavaduotoja Elektrėnų meno mokykloje, profesionali dailininkė, dailės mokytoja bei sertifikuota meno terapeutė, dviejų organizacijų įkūrėja.
Labai džiaugiuosi, kad turiu galimybę studijuoti „Švietimo lyderystės“ programoje. Studijų kokybė puiki, o dėstoma medžiaga padeda gilintis ir suprasti įvairias švietimui svarbias sritis, pritaikant vadybines žinias ir įžvalgas. Čia taip pat jau spėjau susipažinti ir su ateityje itin praversiančiais dalykais, kaip strategija ar rinkodara, o tai padės geriau pristatyti savo švietimo įstaigą ir išryškinti jos vertes. Ši programa yra didelis pastiprinimas švietimo įstaigos vadovams ir darbuotojams. Čia surinkta puiki dėstytojų komanda bei nuostabus bendraminčių būrys.
Dr. Sergejus Neifachas
Vilniaus lopšelio-darželio „Jurginėlis“ direktorius
„Švietimo lyderystės“ programoje gavau daug naudingų žinių, informacija aktuali ir pritaikoma. Jeigu ateityje lauks karjeros posūkis – po šių studijų žinau, kad būsiu jam pasiruošęs. O mokytis juk reikia visą gyvenimą, nes pasaulyje viskas labai greitai keičiasi ir vakar dienos žinios rytojui nebetinka. Nuolatinis savęs tobulinimas padeda būti patraukliu darbo rinkoje, o žinojimas – sėkmingai veikti.
Adas Papartis
Vilniaus Volungės darželio-mokyklos direktoriaus pavaduotojas
Studijas ISM universiteto „Švietimo lyderystės“ programoje pradėjau su tikslu gauti žinių, išplėsti savo kompetencijas bei patobulinti vadybines bei lyderystės žinias. ISM puikiai derinama teorija ir praktika, todėl visą informaciją galima iš karto pritaikyti grįžus į savo darbovietę.
Aneta Gracijana Lapcun
Vilniaus lopšelio-darželio „Saulėtekis“ direktorė
Trys svarbiausi dalykai, kuriuos išsinešiu iš „Švietimo lyderystės“ programos – žinios, nauji ryšiai, kurie užsimezgė tarp kurso kolegų ir patirtis. Jau po kelių studijų mėnesių į švietimo sistemą pradėjau žiūrėti kitomis akimis, pastebiu klaidas, galimybes jų ištaisymui ir supratimą, kaip tai padaryti. Viskas, ką mokomės čia yra pritaikoma. Ir esant galimybei daryti karjeros pokyti, žinau, kad būsiu tam pasiruošusi.
Kristina Čepukėnė
Jonavos Senamiesčio mokyklos mokytoja