2022.11.28

Renginių ciklas vadovams „5 pietūs_5 pokalbiai“. Gruodžio 5-14d.

Šaltas protas ar intuicija – kaip sprendimus priima vadovai?

2022.07.07

Organizacijos stiprinimas: niekuomet nėra per anksti, tačiau gali būti per vėlu

2022.07.07

V. Akstinaitė: kaip vadovai komunikuoja skirtingose kultūrose?

2022.07.07

 

 

Pavasarį Lietuvos vadovai vėl susitiks ISM Vadovų magistrantūroje. Todėl pavasario semestro modulių dėstytojai pakvietė savo srities profesionalus penkioms išsamioms diskusijoms į kurias prisijungti ir drauge praleisti pietus kviečiame ir Jus. Nepraleiskite puikios galimybės susipažinti su savo industrijos aktualijomis bei giliai pasinerti į Jums rūpimus klausimus. Diskusijų metu turėsite galimybę užduoti klausimus apie nagrinėjamą temą bei Jums rūpimus modulius.

 


Gruodžio 5 d. | Pokyčiai ir konfliktai komandose, kur klystame?

Šiandien vienintelis nekintantis dalykas yra pokytis. Tačiau net ir pokyčiai turi būti nuoseklūs. Visgi, dauguma komandų šiandien yra sutrikusios – pokyčiai, metų pradžioje deklaruoti kaip būtini ir kuriantys teigiamą perversmą, metų gale deklaruojami kaip nereikalingos pastangos. Komandos nebežino, kuo tikėti, todėl pokyčiams ima priešintis. Tad kaip vadovui bendrauti su komanda pokyčių metu ir kaip išvengti pasipriešinimo?

▶ Margarita Pilkienė, ISM Vadovų magistrantūros Taikomosios organizacijos psichologijos modulio vadovė
▶ Birutė Ruplytė, ISM Executive School mokymo programų vadovė, lektorė


Registracija: https://bit.ly/3Xx3Jas

 

Daugiau apie taikomosios organizacijos psichologijos modulį ČIA

 


Gruodžio 8 d. | Strategijos kūrimas ir įgyvendinimas: kokie iššūkiai kyla neapibrėžtumo sąlygomis?

Strategijos kūrimas ir įgyvendinimas: kokie iššūkiai kyla neapibrėžtumo sąlygomis?

Šiandien organizacijų vadovų realybė paliesta pandemijos, karo, ekonominių iššūkių ir klimato kaitos. Visa tai negrįžtamai keičia organizacijų ir jos žmonių kasdienybę. Visi šie ir dar tik ateisiantys pokyčiai kompanijų vadovus verčia ieškoti naujo požiūrio strategijoje, nes kai keičiasi pasaulis, reikia ir naujų sprendimų bei naujų įrankių.

Tad diskusijos metu kalbėsime:

  • Kaip planuoti veiksmus aplinkoje, kurioje vyksta reikšmingi pokyčiai?
  • Kokius klausimus vadovas turėtų sau užduoti planuodamas strategiją?
  • Kaip dažnai strategiją reikia peržvelgti?
  • Koks požiūris į strategiją padeda naviguoti nestabilumo sąlygomis?

▶ Benas Adomavičius, ISM Vadovų magistrantūros Strateginio valdymo modulio vadovas
▶ Mantas Tursa, Strateginių projektų vadovas, DANSKE BANK

Registracija: https://bit.ly/3EX0Acx

Daugiau apie strateginio valdymo modulį ČIA


Gruodžio 9 d. | Tylusis atsitraukimas (Quiet Quitting). Ką turi suprasti vadovai?

Pastarieji keleri metai, buvo kupini pokyčių, streso ir perdegimų. Todėl šiandien ne vienas darbuotojas iš naujo peržvelgia savo prioritetus, kelia klausimus apie savo darbo prasmę ir tikslą, o jos neatradę pasirenka tylųjį atsitraukimą (angl. k. quiet quitting). Tai reiškia, kad darbuotojai nepalieka savo organizacijos, tačiau nuo jos atsiriboja ir dirba tiek, kad nebūtų atleisti. Tačiau šioje situacijoje, užuot kaltinant darbuotoją, į save turi atsigręžti vadovas ir paklausti: ką šioje situacijoje galiu padaryti aš?

Tad diskusijos metu kelsime klausimus:

  • Kodėl apie šį reiškinį kalbame būtent dabar?
  • Kokia organizacijos kultūra/reiškiniai verčia darbuotoją pasirinkti tylųjį atsitraukimą?
  • Kas geriau – kad toks darbuotojas liktų įmonėje, ar kad išeitų?
  • Ką vadovai ir lyderiai šiose situacijose gali daryti?

▶ Dr. Alisa Miniotaitė, ISM Vadovų magistrantūros Lyderystės modulio vadovė

▶ Saulius Jovaišas, Vadovų konsultantas, laidos BOSO VALANDA įkūrėjas


Registracija: https://bit.ly/3XxLO3m

 

Daugiau apie lyderystės modulį ČIA

 


Gruodžio 12 d. | CEO siekia suprasti finansus, bet ne rinkodarą. Kodėl?

Siekiate trumpalaikių pardavimų? Taktinė rinkodara gali suveikti. Tačiau jei organizacija siekia ilgalaikių ir tvarių tikslų, strateginės rinkodaros rolės svarba organizacijoje turi augti. Tačiau neretai rinkodaros vadovai vis dar lieka už valdybos ar strateginių posėdžių durų, o jų kasdiena prabėga prie eilinės reklamos planavimo ir leidimo. Kodėl? Kaip rodo statistika, 75 proc. vadovų nepasitiki savo rinkodaros vadovais. Beveik tiek pat rinkodaros vadovų nepasitiki savo CEO. 

  • Tad kodėl CEO nesupranta CMO?
  • Kodėl siekiant organizacijos augimo svarbus šių pusių supratimas ir susikalbėjimas?
  • Kodėl neretai kompanijos lyderis vis dar įdeda daug pastangų tam, kad suprastų finansus, bet ne rinkodarą?

▶ Doc. Dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadovų magistrantūros Strateginės rinkodaros modulio vadovė
▶ Paulius Senūta, CEO, NOT PERFECT


Registracija: https://bit.ly/3AKyPl4

 

Daugiau apie strateginės rinkodaros modulį ČIA

 


Gruodžio 14 d. | Kokio finansų partnerio reikia CEO?

Finansų vadovo rolė plečiasi – šiandien jo užduotis nebėra tik skaičuoti, jis turi tapti strateginiu organizacijos partneriu ir dešiniąja vadovo ranka. Šis žmogus – jungiamoji visų organizacijos departamentų dalis, kuris, į kompaniją žvelgdamas per finansų kampą, gali padėti įvairiose srityse numatyti galimybes, reikiamas inovacijas, prioritetinius ir skaitmenizacijos projektus bei sustabdyti nuo nereikalingų rizikų. Tvirtas ir pasitikėjimu grįstas santykis tarp CEO ir CFO yra būtinas organizacijos augimui, tačiau dažnas vadovas finansų vadovo rolės strateginiame lygmenyje vis dar nemato. Diskusijos metu nagrinėsime: Kokia tikroji CFO rolė? Kokį pokytį finansų vadovas gali atnešti veikdamas strateginiame lygmenyje? Kodėl svarbus CFO ir CEO bendradarbiavimas? Kokio finansų partnerio reikia vadovui?

▶ Dalia Kolmatsui, ISM Vadovų magistrantūros Finansai valdymo sprendimuose: vertės kūrimas
modulio vadovė
▶ Nerijus Datkūnas, Strategijos ir Vadovų Patarėjas, Profesionalus Valdybos Narys

 

Registracija: https://bit.ly/3u7SlEs

 

Daugiau apie finansų valdymo sprendimuose: vertės kūrimo modulį ČIA

 

 

Daugiau apie ISM Vadovų magistrantūrą: https://bit.ly/3EIaPBZ

 

 

Pavasarį Lietuvos vadovai vėl susitiks ISM Vadovų magistrantūroje. Todėl pavasario semestro modulių dėstytojai pakvietė savo srities profesionalus penkioms išsamioms diskusijoms į kurias prisijungti ir drauge praleisti pietus kviečiame ir Jus. Nepraleiskite puikios galimybės susipažinti su savo industrijos aktualijomis bei giliai pasinerti į Jums rūpimus klausimus. Diskusijų metu turėsite galimybę užduoti klausimus apie nagrinėjamą temą bei Jums rūpimus modulius.

 


Gruodžio 5 d. | Pokyčiai ir konfliktai komandose, kur klystame?

Šiandien vienintelis nekintantis dalykas yra pokytis. Tačiau net ir pokyčiai turi būti nuoseklūs. Visgi, dauguma komandų šiandien yra sutrikusios – pokyčiai, metų pradžioje deklaruoti kaip būtini ir kuriantys teigiamą perversmą, metų gale deklaruojami kaip nereikalingos pastangos. Komandos nebežino, kuo tikėti, todėl pokyčiams ima priešintis. Tad kaip vadovui bendrauti su komanda pokyčių metu ir kaip išvengti pasipriešinimo?

▶ Margarita Pilkienė, ISM Vadovų magistrantūros Taikomosios organizacijos psichologijos modulio vadovė
▶ Birutė Ruplytė, ISM Executive School mokymo programų vadovė, lektorė


Registracija: https://bit.ly/3Xx3Jas

 

Daugiau apie taikomosios organizacijos psichologijos modulį ČIA

 


Gruodžio 8 d. | Strategijos kūrimas ir įgyvendinimas: kokie iššūkiai kyla neapibrėžtumo sąlygomis?

Strategijos kūrimas ir įgyvendinimas: kokie iššūkiai kyla neapibrėžtumo sąlygomis?

Šiandien organizacijų vadovų realybė paliesta pandemijos, karo, ekonominių iššūkių ir klimato kaitos. Visa tai negrįžtamai keičia organizacijų ir jos žmonių kasdienybę. Visi šie ir dar tik ateisiantys pokyčiai kompanijų vadovus verčia ieškoti naujo požiūrio strategijoje, nes kai keičiasi pasaulis, reikia ir naujų sprendimų bei naujų įrankių.

Tad diskusijos metu kalbėsime:

  • Kaip planuoti veiksmus aplinkoje, kurioje vyksta reikšmingi pokyčiai?
  • Kokius klausimus vadovas turėtų sau užduoti planuodamas strategiją?
  • Kaip dažnai strategiją reikia peržvelgti?
  • Koks požiūris į strategiją padeda naviguoti nestabilumo sąlygomis?

▶ Benas Adomavičius, ISM Vadovų magistrantūros Strateginio valdymo modulio vadovas
▶ Mantas Tursa, Strateginių projektų vadovas, DANSKE BANK

Registracija: https://bit.ly/3EX0Acx

Daugiau apie strateginio valdymo modulį ČIA


Gruodžio 9 d. | Tylusis atsitraukimas (Quiet Quitting). Ką turi suprasti vadovai?

Pastarieji keleri metai, buvo kupini pokyčių, streso ir perdegimų. Todėl šiandien ne vienas darbuotojas iš naujo peržvelgia savo prioritetus, kelia klausimus apie savo darbo prasmę ir tikslą, o jos neatradę pasirenka tylųjį atsitraukimą (angl. k. quiet quitting). Tai reiškia, kad darbuotojai nepalieka savo organizacijos, tačiau nuo jos atsiriboja ir dirba tiek, kad nebūtų atleisti. Tačiau šioje situacijoje, užuot kaltinant darbuotoją, į save turi atsigręžti vadovas ir paklausti: ką šioje situacijoje galiu padaryti aš?

Tad diskusijos metu kelsime klausimus:

  • Kodėl apie šį reiškinį kalbame būtent dabar?
  • Kokia organizacijos kultūra/reiškiniai verčia darbuotoją pasirinkti tylųjį atsitraukimą?
  • Kas geriau – kad toks darbuotojas liktų įmonėje, ar kad išeitų?
  • Ką vadovai ir lyderiai šiose situacijose gali daryti?

▶ Dr. Alisa Miniotaitė, ISM Vadovų magistrantūros Lyderystės modulio vadovė

▶ Saulius Jovaišas, Vadovų konsultantas, laidos BOSO VALANDA įkūrėjas


Registracija: https://bit.ly/3XxLO3m

 

Daugiau apie lyderystės modulį ČIA

 


Gruodžio 12 d. | CEO siekia suprasti finansus, bet ne rinkodarą. Kodėl?

Siekiate trumpalaikių pardavimų? Taktinė rinkodara gali suveikti. Tačiau jei organizacija siekia ilgalaikių ir tvarių tikslų, strateginės rinkodaros rolės svarba organizacijoje turi augti. Tačiau neretai rinkodaros vadovai vis dar lieka už valdybos ar strateginių posėdžių durų, o jų kasdiena prabėga prie eilinės reklamos planavimo ir leidimo. Kodėl? Kaip rodo statistika, 75 proc. vadovų nepasitiki savo rinkodaros vadovais. Beveik tiek pat rinkodaros vadovų nepasitiki savo CEO. 

  • Tad kodėl CEO nesupranta CMO?
  • Kodėl siekiant organizacijos augimo svarbus šių pusių supratimas ir susikalbėjimas?
  • Kodėl neretai kompanijos lyderis vis dar įdeda daug pastangų tam, kad suprastų finansus, bet ne rinkodarą?

▶ Doc. Dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadovų magistrantūros Strateginės rinkodaros modulio vadovė
▶ Paulius Senūta, CEO, NOT PERFECT


Registracija: https://bit.ly/3AKyPl4

 

Daugiau apie strateginės rinkodaros modulį ČIA

 


Gruodžio 14 d. | Kokio finansų partnerio reikia CEO?

Finansų vadovo rolė plečiasi – šiandien jo užduotis nebėra tik skaičuoti, jis turi tapti strateginiu organizacijos partneriu ir dešiniąja vadovo ranka. Šis žmogus – jungiamoji visų organizacijos departamentų dalis, kuris, į kompaniją žvelgdamas per finansų kampą, gali padėti įvairiose srityse numatyti galimybes, reikiamas inovacijas, prioritetinius ir skaitmenizacijos projektus bei sustabdyti nuo nereikalingų rizikų. Tvirtas ir pasitikėjimu grįstas santykis tarp CEO ir CFO yra būtinas organizacijos augimui, tačiau dažnas vadovas finansų vadovo rolės strateginiame lygmenyje vis dar nemato. Diskusijos metu nagrinėsime: Kokia tikroji CFO rolė? Kokį pokytį finansų vadovas gali atnešti veikdamas strateginiame lygmenyje? Kodėl svarbus CFO ir CEO bendradarbiavimas? Kokio finansų partnerio reikia vadovui?

▶ Dalia Kolmatsui, ISM Vadovų magistrantūros Finansai valdymo sprendimuose: vertės kūrimas
modulio vadovė
▶ Nerijus Datkūnas, Strategijos ir Vadovų Patarėjas, Profesionalus Valdybos Narys

 

Registracija: https://bit.ly/3u7SlEs

 

Daugiau apie finansų valdymo sprendimuose: vertės kūrimo modulį ČIA

 

 

Daugiau apie ISM Vadovų magistrantūrą: https://bit.ly/3EIaPBZ

magnifiercrosschevron-downarrow-up