2023.05.09

ISM kreipiasi į jaunimą, pasiryžusį pažvelgti iššūkiams į akis

I. Liubertė. Mitas, kad robotai iš žmonių atims darbus

2022.07.05

Mokslininkai ištyrė kaip subtilūs paskatinimai veikia maisto produktų pasirinkimą

2022.07.05

Mokslinių tyrimų seminare – strategijos ir inovacijų profesorius Stephan Manning iš JK

2022.07.05

„Pasiryžę eiti pirmyn“ – su tokiu šūkiu startuoja naujoji ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų priėmimo kampanija. Siekiant ateities svajonių jaunuoliai raginami nebijoti išeiti iš komforto zonos ar prireikus pasirinkti sunkesnį kelią.

 

Kampanija dekonstruoja socialinių tinklų išpūstą burbulą, kad sėkmė ateina per vieną dieną, o darbas ir apskritai veikla turi nešti „only good vibes“, t.y. būti tik malonūs, kad reikia apeiti viską, kas nemalonu.

 

„Drąsiname ir norime įkvėpti jauną žmogų – sėkmė tikrai ateis ir svajonė išsipildys, tik nebūtinai greitai ir labai lengvai, gali tekti įdėti nemažai pastangų, tačiau praktika rodo, kad siekti savo tikslo yra sunku, bet smagu, o kuo daugiau pastangų įdedame, tuo didesnis apdovanojimo jausmas ateina pasiekus rezultatą“, – teigia ISM universiteto rinkodaros vadovė Laura Garunkštytė – Vaišnorė.

 

Laura Garunkštytė - Vaišnorė

Šia kampanija jauniems žmonėms taip pat perduodama žinia, kad jeigu jie pasirengę gyvenime siekti ir veikti daugiau negu kiti, tai labai svarbu pasirūpinti, kokia bendruomenė ir žmonės tave supa, ar jie padės eiti į priekį. L. Garunkštytė – Vaišnorė sako, kad ISM studijuoja žmonės, pasiruošę imtis iniciatyvos ir veikti, nebijantys prireikus išeiti iš komforto zonos, galintys nueiti ekstra mylią, o gal kelias, kai to reikia, turintys tikslų ir norintys jų siekti.

 

„Bendruomenėje veikti ir pasiekti asmeninius tikslus yra kur kas lengviau. ISM universitetas yra akceleruojanti jėga, vienijanti veiklius, iniciatyvius ir ryžtingus jaunus žmones. Kampanija norime pabrėžti, kad mes – dėstytojai, darbuotojai, būsimi kursiokai ir draugai – padėsime kelyje net tada, kai jis nebus lengvas“, – sako L. Garunkštytė – Vaišnorė.

 

Ji priduria, kad ši kampanija yra labai neįprasta tiek Lietuvos, tiek užsienio studijų rinkodaroje. Paprastai universitetai rodo aukštumas, kurias gali pasiekti pasitelkęs studijas, tačiau mažai kas koncentruojasi į procesą. O mokymasis, anot jos, prasideda tada, kai išeiname iš savo komforto zonos.

 

Kampaniją kūrusios agentūros „Autoriai“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Giedrė Ona Šileikytė sako, kad visa kūrybinė komanda siekė kiek įmanoma taikliau perduoti ISM universiteto atmosferą bei vertybes ir kartu keletui sekundžių praskaidrinti veikiausiai egzaminams besiruošiančio ambicingo jauno žmogaus dieną, padrąsinti jį. Kampanijos vaizdo klipo režisierė ir fotografė – Rasa Juškevičiūtė, prodiuserė – Elvina Nevardauskaitė.

 

Kampanijoje matomi simboliai, tokie kaip purvas, purvinos basutės, raudonas kilimas simbolizuoja darbo procesą, pastangas ir rezultatą. Darbo procesas, anot „Autoriai“ kūrybos vadovės, ne visada tik lengvais takeliais vedžioja. Jis būna visoks ir dėl to tik smagiau.

 

„Mes patys, dirbdami kūrybinį darbą, tikrai gerai žinome, kad geras dažnai esi tiek, kiek nepasiduodi ir nesustoji ties vidutinišku saugiu viduriu, o tokių pagundų būna dažnai. Ši kampanija apie tai. Kartu – tam tikra atsvara viešojoje erdvėje, socialiniuose tinkluose dominuojančiam lengvo rezultato pažadui, vienadieniams sėkmės ir didelių turtų kursams, mokymams. Jie, esu praktiškai tikra, nė velnio neveikia. Tikrai profesinei sėkmei, gerai karjerai reikalingos sistemingos rimtos žinios, stiprūs patyrę atviri mentoriai, geras kontekstų išmanymas ir didelės asmeninės pastangos“, – teigia G. O. Šileikytė ir priduria, kad kurti jaunimo auditorijai yra tikras iššūkis, nes ji yra be galo reikli ir atidi, itin gerai žinanti, kas yra geras ir jų dėmesio vertas turinys.

 

„Tai yra „Youtube“ karta – žmonės, užaugę ne su televizija, o su „Youtube“, tad jie kitaip suvokia gerą turinio vienetą, kitokių dalykų tikisi iš herojaus, pasakojimo, tempo, vaizdo. Galiausiai jie kitokių dalykų tikisi ir iš paties reklamos žanro. Dabartiniai moksleiviai ir studentai jau augo su prekių ženklais, jie juos atidžiai renkasi, jų pirkimas retai kada yra atsitiktinumas prie lentynos. Svarbi ypatybė turbūt ir ta, kad tai ne tik žiūrinti turinį auditorija, ji pati jį aktyviai kuria“, – teigia G. O. Šileikytė.

 

Naująją kampaniją pasirinkta skelbti lauko reklamos stenduose, pasitelkti skaitmeninę reklamą ir spaudą. Jaunimas ją išvysti galės ir populiariose susibūrimo bei laisvalaikio vietose.

„Pasiryžę eiti pirmyn“ – su tokiu šūkiu startuoja naujoji ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto studentų priėmimo kampanija. Siekiant ateities svajonių jaunuoliai raginami nebijoti išeiti iš komforto zonos ar prireikus pasirinkti sunkesnį kelią.

 

Kampanija dekonstruoja socialinių tinklų išpūstą burbulą, kad sėkmė ateina per vieną dieną, o darbas ir apskritai veikla turi nešti „only good vibes“, t.y. būti tik malonūs, kad reikia apeiti viską, kas nemalonu.

 

„Drąsiname ir norime įkvėpti jauną žmogų – sėkmė tikrai ateis ir svajonė išsipildys, tik nebūtinai greitai ir labai lengvai, gali tekti įdėti nemažai pastangų, tačiau praktika rodo, kad siekti savo tikslo yra sunku, bet smagu, o kuo daugiau pastangų įdedame, tuo didesnis apdovanojimo jausmas ateina pasiekus rezultatą“, – teigia ISM universiteto rinkodaros vadovė Laura Garunkštytė – Vaišnorė.

 

Laura Garunkštytė - Vaišnorė

Šia kampanija jauniems žmonėms taip pat perduodama žinia, kad jeigu jie pasirengę gyvenime siekti ir veikti daugiau negu kiti, tai labai svarbu pasirūpinti, kokia bendruomenė ir žmonės tave supa, ar jie padės eiti į priekį. L. Garunkštytė – Vaišnorė sako, kad ISM studijuoja žmonės, pasiruošę imtis iniciatyvos ir veikti, nebijantys prireikus išeiti iš komforto zonos, galintys nueiti ekstra mylią, o gal kelias, kai to reikia, turintys tikslų ir norintys jų siekti.

 

„Bendruomenėje veikti ir pasiekti asmeninius tikslus yra kur kas lengviau. ISM universitetas yra akceleruojanti jėga, vienijanti veiklius, iniciatyvius ir ryžtingus jaunus žmones. Kampanija norime pabrėžti, kad mes – dėstytojai, darbuotojai, būsimi kursiokai ir draugai – padėsime kelyje net tada, kai jis nebus lengvas“, – sako L. Garunkštytė – Vaišnorė.

 

Ji priduria, kad ši kampanija yra labai neįprasta tiek Lietuvos, tiek užsienio studijų rinkodaroje. Paprastai universitetai rodo aukštumas, kurias gali pasiekti pasitelkęs studijas, tačiau mažai kas koncentruojasi į procesą. O mokymasis, anot jos, prasideda tada, kai išeiname iš savo komforto zonos.

 

Kampaniją kūrusios agentūros „Autoriai“ įkūrėja ir kūrybos vadovė Giedrė Ona Šileikytė sako, kad visa kūrybinė komanda siekė kiek įmanoma taikliau perduoti ISM universiteto atmosferą bei vertybes ir kartu keletui sekundžių praskaidrinti veikiausiai egzaminams besiruošiančio ambicingo jauno žmogaus dieną, padrąsinti jį. Kampanijos vaizdo klipo režisierė ir fotografė – Rasa Juškevičiūtė, prodiuserė – Elvina Nevardauskaitė.

 

Kampanijoje matomi simboliai, tokie kaip purvas, purvinos basutės, raudonas kilimas simbolizuoja darbo procesą, pastangas ir rezultatą. Darbo procesas, anot „Autoriai“ kūrybos vadovės, ne visada tik lengvais takeliais vedžioja. Jis būna visoks ir dėl to tik smagiau.

 

„Mes patys, dirbdami kūrybinį darbą, tikrai gerai žinome, kad geras dažnai esi tiek, kiek nepasiduodi ir nesustoji ties vidutinišku saugiu viduriu, o tokių pagundų būna dažnai. Ši kampanija apie tai. Kartu – tam tikra atsvara viešojoje erdvėje, socialiniuose tinkluose dominuojančiam lengvo rezultato pažadui, vienadieniams sėkmės ir didelių turtų kursams, mokymams. Jie, esu praktiškai tikra, nė velnio neveikia. Tikrai profesinei sėkmei, gerai karjerai reikalingos sistemingos rimtos žinios, stiprūs patyrę atviri mentoriai, geras kontekstų išmanymas ir didelės asmeninės pastangos“, – teigia G. O. Šileikytė ir priduria, kad kurti jaunimo auditorijai yra tikras iššūkis, nes ji yra be galo reikli ir atidi, itin gerai žinanti, kas yra geras ir jų dėmesio vertas turinys.

 

„Tai yra „Youtube“ karta – žmonės, užaugę ne su televizija, o su „Youtube“, tad jie kitaip suvokia gerą turinio vienetą, kitokių dalykų tikisi iš herojaus, pasakojimo, tempo, vaizdo. Galiausiai jie kitokių dalykų tikisi ir iš paties reklamos žanro. Dabartiniai moksleiviai ir studentai jau augo su prekių ženklais, jie juos atidžiai renkasi, jų pirkimas retai kada yra atsitiktinumas prie lentynos. Svarbi ypatybė turbūt ir ta, kad tai ne tik žiūrinti turinį auditorija, ji pati jį aktyviai kuria“, – teigia G. O. Šileikytė.

 

Naująją kampaniją pasirinkta skelbti lauko reklamos stenduose, pasitelkti skaitmeninę reklamą ir spaudą. Jaunimas ją išvysti galės ir populiariose susibūrimo bei laisvalaikio vietose.

magnifiercrosschevron-downarrow-up