2022.07.07

Išsamūs ISM studentų tyrimai padėjo rasti atsakymus didžiausioms šalies įmonėms

Rytis Komičius pradeda eiti ISM „Švietimo lyderystės“ programos direktoriaus pareigas

2023.09.15

7 Questions to Dr. Dominyka Venciūtė, the new director of the International Marketing and Management Master‘s Programme

2023.09.15

Nuomonės formuotojų gretose – dirbtiniai personažai: tyrimas atskleidė, ar jie gali pranokti žmogų

2023.09.15

Verslo tyrimų metodų kurso metu, ISM antrakursiai atliko tyrimus įmonėms, pagal šių suformuluotas užduotis. Tyrimų tikslas – padėti išgryninti ir geriau suprasti tikslinę auditoriją bei jos elgseną.

 

Projekto metu vyko studentų ir įmonių susitikimai. Antrakursiai gilinosi į temą, formulavo tyrimo klausimus, detalizavo tikslinę auditoriją, gilinosi į įmonių procesus ir ateities planus. Surinkę reikalingus duomenis, atlikę interviu bei kiekybines apklausas, studentai informaciją analizavo bei pristatė įžvalgas ir rekomendacijas įmonių atstovams.

 

„MATH Scientific Skincare“, viena iš projekte dalyvavusių įmonių, pateikė studentams užduotį išsiaiškinti, kaip jaunuoliai renkasi veido odos priežiūros priemones.

 

„Studentų tyrimas padėjo mums geriau suprasti jaunimo įpročius, poreikius bei pagrindines priežastis, kurios nulemia jų pasirinkimus. Ši informacija įmonei bus itin naudinga ateityje plečiant asortimentą bei adaptuojant rinkodaros strategiją“, – sakė „MATH Scientific Skincare“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Micevičiūtė.

 

Projekto metu ISM studentai taip pat dirbo su įmonėmis „BIOK“, „Continental“, „CV-Online“, „Moody’s“, „Sustain Advisory“, „Watalook“ ir „Terra Publica“.

Verslo tyrimų metodų kurso metu, ISM antrakursiai atliko tyrimus įmonėms, pagal šių suformuluotas užduotis. Tyrimų tikslas – padėti išgryninti ir geriau suprasti tikslinę auditoriją bei jos elgseną.

 

Projekto metu vyko studentų ir įmonių susitikimai. Antrakursiai gilinosi į temą, formulavo tyrimo klausimus, detalizavo tikslinę auditoriją, gilinosi į įmonių procesus ir ateities planus. Surinkę reikalingus duomenis, atlikę interviu bei kiekybines apklausas, studentai informaciją analizavo bei pristatė įžvalgas ir rekomendacijas įmonių atstovams.

 

„MATH Scientific Skincare“, viena iš projekte dalyvavusių įmonių, pateikė studentams užduotį išsiaiškinti, kaip jaunuoliai renkasi veido odos priežiūros priemones.

 

„Studentų tyrimas padėjo mums geriau suprasti jaunimo įpročius, poreikius bei pagrindines priežastis, kurios nulemia jų pasirinkimus. Ši informacija įmonei bus itin naudinga ateityje plečiant asortimentą bei adaptuojant rinkodaros strategiją“, – sakė „MATH Scientific Skincare“ rinkodaros projektų vadovė Dovilė Micevičiūtė.

 

Projekto metu ISM studentai taip pat dirbo su įmonėmis „BIOK“, „Continental“, „CV-Online“, „Moody’s“, „Sustain Advisory“, „Watalook“ ir „Terra Publica“.

magnifiercrosschevron-downarrow-up