Švietimo srities atstovų lyderystės įgūdžiai ir personalo vadybos žinios gerina ne tik darželių atmosferą, bet ir vaikų bei tėvų santykius su darželiu, stiprina visą bendruomenę. Tad šį kartą Švietimo lyderystės studijų programos bendruomenė kviečia dalyvauti išskirtiniame renginyje „Kaip pagerinti vaikų darželių atmosferą?“ ir pasidalinti įžvalgomis kaip tobulinti darželių valdymo kokybę, įvedant naujus darbuotojus į darbą. Diskusijos metu švietimo srities profesionalai aptars kaip kurti gerą atmosferą, kaip padėti naujiems darbuotojams įsilieti į komandą ir visapusiškai stiprinti švietimo organizaciją.
Įžvalgomis dalinsis:
Dr. Raimonda Alonderienė, ISM profesorė
Renata Babkin, Vilniaus „Aušros“ mokyklos-darželio direktorė
Karolina Tarasevičė, mokslo ir menų mokyklos “Taškius” padalinio vadovė
Švietimo srities atstovų lyderystės įgūdžiai ir personalo vadybos žinios gerina ne tik darželių atmosferą, bet ir vaikų bei tėvų santykius su darželiu, stiprina visą bendruomenę. Tad šį kartą Švietimo lyderystės studijų programos bendruomenė kviečia dalyvauti išskirtiniame renginyje „Kaip pagerinti vaikų darželių atmosferą?“ ir pasidalinti įžvalgomis kaip tobulinti darželių valdymo kokybę, įvedant naujus darbuotojus į darbą. Diskusijos metu švietimo srities profesionalai aptars kaip kurti gerą atmosferą, kaip padėti naujiems darbuotojams įsilieti į komandą ir visapusiškai stiprinti švietimo organizaciją.
Įžvalgomis dalinsis:
Dr. Raimonda Alonderienė, ISM profesorė
Renata Babkin, Vilniaus „Aušros“ mokyklos-darželio direktorė
Karolina Tarasevičė, mokslo ir menų mokyklos “Taškius” padalinio vadovė