Projekto Nr.: 09.3.3-LMT-K-712-23-0185
Projekto pavadinimas: Inovacijų vadybos iššūkių vertinimas, skatinant mokslo institucijų verslo įmonių bendradarbiavimą ir abipusį konkurencingumą
Projekto tikslas: Įgyvendinti aukšto lygio mokslinius tyrimus ir kelti mokslinę kvalifikaciją. Taip pat atskleisti produktų inovacijų iššūkius, susijusius su rinkodaros veiksmais, su kuriais susiduria mažos ir vidutinės įmonės įvesdamos į rinką naujus produktus, remiantis integruotu komercinės aplinkos vertinimo modeliu. Modelio pagalba identifikavus pagrindinius iššūkius su kuriais susiduria mažos ir vidutinės įmonės į rinką įvesdamos naujus produktus, siekiama atskleisti produktų inovacijų raidą ir iššūkius Lietuvoje bei prisidėti prie šiuo metu itin aktualios mokslinės literatūros šakos, nagrinėjančios produktų inovacijų vadybą. Tyrimu skatinamas mokslininkų įsitraukimas į verslo procesų problematikos analizę. Rezultatų sklaida leis didinti įmonių konkurencingumą į rinką įvedant naujus produktus.
Projekto rezultatai: Pirma, tyrimo metu identifikuota aktuali verslo problematika, susijusi su produkto bei rinkodaros inovacijomis, su kuria susiduria įmonės, į rinką įvesdamos naujus produktus. Planuojamas rezultatas – naujų žinių sintezė, aktualumas prisidės prie praktinių bei teorinių žinių tiriamoje srityje. Antra, remiantis tyrimo rezultatais pristatytos naujos žinios, atspindinčios aktualius verslo iššūkius bei parengtos praktinės rekomendacijos verslo subjektams. Trečia, paruoštos mokslinės publikacijos mokslo leidiniuose. Ketvirta, tyrimo rezultatai pristatyti mokslo konferencijų, verslui renginių metu. Penkta, pakeliama stažuotojos mokslinė kompetencija, bendradarbiavimas su aukšto lygio mokslininke, užsienio stažuotės bei publikacijos aukštesnio lygio žurnaluose bus naudingos akademinei karjerai.
Finansuojama: Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto ,,Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išeklių potencialo didinimas“ 09.3.3-LMT-K-712 priemonės „Mokslininkų, kitų tyrėjų, studentų mokslinės kompetencijos ugdymas per praktinę mokslinę veiklą“