Šiuolaikinė rinkodara yra globali ir skaitmeninė, o kartu – labiau nei bet kada nukreipta į vartotoją ir atliepianti individualiausius jo poreikius bei norus. Verslai veikia ypatingoje aplinkoje: nauji klientai gali būti iš bet kurio pasaulio kampelio, o nauji rinkos dalyviai gali įžengti su tvaresniais verslo modeliais bei kaštų struktūromis. Net ir tos organizacijos, kurios susitelkia tik į vieną rinką ir artimai pažįsta savo klientą, turi mąstyti globaliai bei atliepti naujausias tendencijas. Sparčiai keičiantis aplinkai, įvairiose organizacijose rinkodaros funkcija vis dažniau turi strateginę reikšmę valdant įmonę, gerinant vartotojų patirtį ir auginant visą verslą. Norint atitikti klientų lūkesčius, reikia efektyviai organizuoti pardavimo procesus, suprasti klientų norus ir poreikius bei sėkmingai valdyti prekių ženklus. Tik strateginis požiūris į produktą, klientą ir verslo augimą bei bendradarbiavimas gali užtikrinti tvarų verslo augimą. Tai yra įdomus ir įpareigojantis iššūkis visiems, susijusiems su rinkodara. Strateginės rinkodaros modulis atveria šias pasaulines tendencijas, į jas gilinasi, paverčia jas galimybėmis ir leidžia veikti taikant konceptualius bei praktinius strateginės rinkodaros modelius, metodus ir įrankius.
Baigę modulį:
Pagrindinės modulio temos:
Gedimino pr. 7, Vilnius, LT-01103, Lietuva
Mob. tel. +370 687 08080
El. p.: ism@archive.ism.lt